شب مهتاب
ﯾﻪ ﺷﺐ ﻣﻬﺘﺎﺏﻣﺎﻩ ﻣﯿﺎﺩ ﺗﻮ ﺧﻮﺍﺏﻣﻨﻮ ﻣﯽ ﺑﺮﻩﮐﻮﭼﻪ ﺑﻪ ﮐﻮﭼﻪﺑﺎﻍ ﺍﻧﮕﻮﺭﯼﺑﺎﻍ ﺁﻟﻮﭼﻪﺩﺭﻩ ﺑﻪ ﺩﺭﻩﺻﺤﺮﺍ ﺑﻪ ﺻﺤﺮﺍﺍﻭﻧﺠﺎ ﮐﻪ ﺷﺒﺎﭘﺸﺖ ﺑﯿﺸﻪ ﻫﺎﯾﻪ ﭘﺮﯼ ﻣﯿﺎﺩﺗﺮﺳﻮﻥ ﻭ ﻟﺮﺯﻭﻥﭘﺎﺷﻮ ﻣﯿﺬﺍﺭﻩﺗﻮ ﺁﺏ ﭼﺸﻤﻪﺷﻮﻧﻪ ﻣﯽ ﮐﻨﻪﻣﻮﯼ ﭘﺮﯾﺸﻮﻥﯾﻪ ﺷﺐ ﻣﻬﺘﺎﺏﻣﺎﻩ ﻣﯿﺎﺩ ﺗﻮ ﺧﻮﺍﺏﻣﻨﻮ ﻣﯽ ﺑﺮﻩﺗﻪ ﺍﻭﻥ ﺩﺭﻩﺍﻭﻧﺠﺎ ﮐﻪ ﺷﺒﺎﯾﮑﻪ ﻭ ﺗﻨﻬﺎﺗﮏ ﺩﺭﺧﺖ ﺑﯿﺪﺷﺎﺩ ﻭ ﭘﺮ ﺍﻣﯿﺪﻣﯽ ﮐﻨﻪ ﺑﻪ ﻧﺎﺯﺩﺳﺘﺸﻮ ﺩﺭﺍﺯﮐﻪ ﯾﻪ ﺳﺘﺎﺭﻩﺑﭽﮑﻪ ﻣﺚﯾﻪ ﭼﯿﮑﻪ ﺑﺎﺭﻭﻥﺑﻪ ﺟﺎﯼ ﻣﯿﻮﻩ ﺵﺳﺮ ﯾﻪ ﺷﺎﺧﻪ ﺵﺑﺸﻪ ﺁﻭﯾﺰﻭﻥﯾﻪ ﺷﺐ ﻣﻬﺘﺎﺏﻣﺎﻩ ﻣﯿﺎﺩ ﺗﻮ ﺧﻮﺍﺏﻣﻨﻮ ﻣﯽ ﺑﺮﻩﺍﺯ ﺗﻮﯼ ﺯﻧﺪﻭﻥﻣﺚ ﺷﺐ ﭘﺮﻩﺑﺎ ﺧﻮﺩﺵ ﺑﯿﺮﻭﻥﻣﯽ ﺑﺮﻩ ﺍﻭﻧﺠﺎﮐﻪ ﺷﺐ ﺳﯿﺎﻩﺗﺎ ﺩﻡ ﺳﺤﺮﺷﻬﯿﺪﺍﯼ ﺷﻬﺮﺑﺎ ﻓﺎﻧﻮﺱ ﺧﻮﻥﺟﺎﺭ ﻣﯽ ﮐﺸﻦﺗﻮ ﺧﯿﺎﺑﻮﻧﺎﺳﺮ ﻣﯿﺪﻭﻧﺎﻋﻤﻮ ﯾﺎﺩﮔﺎﺭﻣﺮﺩ ﮐﯿﻨﻪ ﺩﺍﺭﻣﺴﺘﯽ ﯾﺎ ﻫﺸﯿﺎﺭ؟ﺧﻮﺍﺑﯽ ﯾﺎ ﺑﯿﺪﺍﺭ؟ﻣﺴﺘﯿﻢ ﻭ ﻫﺸﯿﺎﺭﺷﻬﯿﺪﺍﯼ ﺷﻬﺮﺧﻮﺍﺑﯿﻢ ﻭ ﺑﯿﺪﺍﺭﺷﻬﯿﺪﺍﯼ ﺷﻬﺮﺁﺧﺮﺵ ﯾﻪ ﺷﺐﻣﺎﻩ ﻣﯿﺎﺩ ﺑﯿﺮﻭﻥﺍﺯ ﺳﺮ ﺍﻭﻥ ﮐﻮﻩﺑﺎﻻﯼ ﺩﺭﻩﺭﻭﯼ ﺍﯾﻦ ﻣﯿﺪﻭﻥﺭﺩ ﻣﯿﺸﻪ ﺧﻨﺪﻭﻥﯾﻪ ﺷﺐ ﻣﺎﻩ ﻣﯿﺎﺩ..
11 آذر 1391برچسب:, :: 19:56 ::  نويسنده : آریا
این بار با کتاب مجموعه اشعار محمد نظام ابادی اومدم .

واقعاکتاب شیرین و خوبی هست. توصیه میکنم حتما دانلودش کنید شعر های این کتاب برای تمامی افرادی که قادر به خواندن باشند قابل درک و فهمه.با این حال نکات نامحسوس بسیار جالبی داره پس حتما دانلودش کنید.

حجم:200KB

پسوورد:tak2tehran.blogfa.com

دانلود کتاب مجموعه اشعار محمد نظام ابادی

11 آذر 1391برچسب:, :: 19:56 ::  نويسنده : آریا
این کتاب ها رو به در خواست صاحب وبلاگ تو ازادی گذاشتم بهتون پیشنهاد میکنم حتما دانلودشون کنید.

عابر تابلوی برفی

چه سکوتی

و چه تاریکی دهشتناکی

عمق کوچه باغ برف سفید

رفته تا    . . . (بقیه رو تو کتابش بخون )

 

عابر تابلوی برفی-سحر شاه محمدی

 

پیشنهاد من اینه که حتما (قرق تا خروسخوان ) رو دانلود کنید چون مطمئنا از این کار پشیمون نمی شید

قرق تا خروس خوان-سیاوش کسرایی

قسم

دنیا

انچه بر ماست از ماست

تو

نگاه کن

چهره صورتک ازادی

قصه تازه زندگی . ..(چیزی نگم بهتره شعراش خیلی جالبا و پیشنهاد من اینه که حتما دانلودش کنید)

قسم-سارا نوری

فریدون مشیری هم که نیازی به توضیح نداره و حتما می دونید که این کتاب حتما ارزش دانلود کردن رو داره

(بین خودمون بمونه همین کتاب رو قیمت کردم ۱۶۰۰ تومن بود ما داریم به شما مجانی می دیم برید و لذتش رو ببرید و نظر هم بدید که من هم شاد بشم )

گناه دریا-فریدون مشیری

بز غاله

شیر مست

بر سبزه می دود

پروانه ها را دنبال می کند

چوپان

بی وحشت از زوال

بی وحشت از جنون

اهنگ صبح را

(بقیه رو از تو کتابش بخونید . لینک دانلودش این پایینه )

کلاغ پر-سیما یاری

سهراب سپهری که نیازی به معرفی نداره (حتما حتما حتما دانلودش کنید )

ما هیچ ما نگاه . سهراب سپهری 

عالیه عزیزم

اغلب بلکه بالعموم مردم . با زن طوری معامله می کنند که نمی خواهند زن ها با انها ان طور معامله کنند .

انها زن ها را مثل یک قالی می خرند . ان قالی را با تمام اقتدار و بی قیدی زیر پایشان می اندازند .پایمال  می شود و بالاخره بدون تعلق خاطر ان را به دیگران می فروشند ؟ زن هم

همین طور خلفا زن را می فروختند و . . .

 

 

خدا تمام نعایم زمین را قسمت کرد . به مردم پول -خود خواهی و بی رحمی را داد و به شاعر قلب را .

و به  قلب اقتدار مرموزی بخشید  که در مقابل اقتدار وجاهت زن . مقهور شود  .  بیا عزیزم . . . (لطفا از هر گونه برداشت بد در این مورد جدا خودداری نمایی . چن می دونم بعضیا ذهنشون یه خورده منحرفه گفتم   . ... جدی نگیرید   (لبخند ملیح ) )

بقیه رو از کتاب (شعر + داستان + نامه های عاشقانه نیما یوشیج ) دنبال کنید

لینک دانلود هم . همین پایین هست روش کلیک کنید

 

شعر+داستان+نامه های عاشقانه نیما یوشیج

خواب و خیالی پوچ و خالی

این زندگانی بود و بگذشت

دوران به ترتیب و توالی

سالی به سالی افزود و بگذشت

هر اتفاقی ...(دیگه فکر نکنم لازم به گفتن باشه خودتون میدونید که چی کار کنید )

تازه ها -سیمین بهبهانی

در امواج وحشت

دریای ذهنم طوفانی شد

و قایق اراده ام به گل نشست

نهنگ تردیم

ماهیان کوچک یقینم را بلعید

و در ژرفای امواج وحشت

غرق شدم و ... (بقیه رو تو کتاب بخونید )

و اینک رگبار-ساناز کریمی

 

ممنونم که اومدی و نظر دادی

یا می خوای نظر بدی

یا نظر ندادی

یا ...

به هر حال ممنونم بازم بیا  . . .

11 آذر 1391برچسب:, :: 19:56 ::  نويسنده : آریا
سینوهه شخصل است که در حدود ۴۰۰۰ سال پیش در مصر زندگی میکرده.او پس از تدریس در مدارس پزشکی ان دوره به کاخ فرعون راه پیدا میکند و ....

این کتاب بسیار ارزشمند میباشد زیرا کاملا واقعی است. این کتاب در واقع خاطرات سینوهه است در زمان یکی از فراعنه مصر.به نام ((اختاتون)) این کتاب در حدود ۷۰۰۰ تومان قیمت داره ولی قیمت معنوی ان بیش از این حرفاست من این کتابو ۳ بار خوندم و به شما پیشنهاد میکنم حتما دانلودش کنید.

 

                   ((   برای دانلود باید 10 ثانیه صبر کنید تا دکمه Download ظاهر شود.))             

بهترین کتاب ها در tak2tehran.blogfa.com

پسوورد:tak2tehran.blogfa.com

سایز:700 KB

دانلود کتاب سینوهه

متن زير مقدمه اي است كه دكتر علي شريعتي در مقدمه كتاب (فاطمه ، فاطمه است) نوشته استкомпютри втора употреба

سخني با خواننده

آنچه مي خوانيد ، سخنراني من است در موسسه ارشاد . ابتدا خواستم گزارشي بدهم از تحقيقات پروفسور لويي ماسينيون ، درباره شخصيت و شرح حال پيچيده ي حضرت فاطمه (س) ، و به خصوص اثر عميق و انقلابي خاطره ي او در جامعه هاي مسلمان و تحولات دامنه دار تاريخ اسلام ، اختصاصا براي دانشجويانم در كلاس درس (تاريخ و شناخت اديان ) و (جامعه شناسي مذهبي ) و (اسلام شناسي) . به مجلس كه‌ آمدم ، ديدم جز دانشجويان ، بسياري ديگر هم آمده اند. وجود جلسه ، مساله فوري تر را ايجاب مي كند. بر آ» شدم كه به اين (سوال مقدر) كه امروز به شدت در جامعه ي ما مطرح است جواب بگويم كه

دكتر علي شريعتي - فاطمه فاطمه است

زناني كه در قالب هاي سنتي قديم مانده اند ، مساله اي برايشان مطرح نيست ؛ و زناني كه قالب هاي وارداتي جديد را پذيرفته اند ، مساله برايشان حل شده است.
اما در ميان اين دو نوع (زنان قالبي) ، آنها كه نه مي توانند آن شكل قديم موروثي را تحمل كنند و نه به اين شكل تحميلي تسليم شوند ، چه بايد بكنند؟
اينان مي خواهند خود را انتخاب كنند ، خود را بسازند. الگو مي خواهند، نمونه ايده آل . براي اينان مساله ي (چگونه شدن) مطرح است . فاطمه با (بودن) خويش ، پاسخ به اين پرسش است.
خواستم به توصيف تحليلي از شخصيت حضرت فاطمه (س) اكتفا كنم ، ديدم كه كتاب خوان ها و روشن فكران ما شرح حال وي را نمي دانند. ناچار كوشيدم تا حدي از اين كمبود را جبران كنم. اين است كه رساله حاضر ، كه همان كنفرانس است كه بسط بيشتر يافته ، حاوي شرح حال مستندي از اين شخصيت محبوب ، ولي ناشناخته ، يا بد شناخته مانده . در اين شرح حال ، تكيه ي اساسي ام بر اسناد كهن تاريخي است و در آنجا كه مسائل اعتقادي و قاطع تشيع مطرح مي شود ، من ماخد اهل تسنن را انتخاب كرده ام . چه ، تشيعي كه از منابع اهل تسنن برآيد ، از نظر علمي و تاريخي ترديد ناپذير است.
نمي توان گفت اين كنفرانس از انتقاد بي نياز است. بلكه بر عكس ، سخت نيازمند است و چشم به راه صاحب نظران پاك دل ؛ آنها كه از راهنمايي خدمت گذاران بيش تر لذت مي برند تا كينه توزي و دشنام و بهتان !

علي شريعتي

 

دانلود کتاب  فاطمه فاطمه است

پسوورد:tak2tehran.blogfa.com

حجم:127 kb

11 آذر 1391برچسب:, :: 19:56 ::  نويسنده : آریا
کتابی که برای نخستین بار می خواهم به شما معرفی کنم کتابی است بسیار سودمند به نام "مشکلات جنسی جوانان" که یکی از پر فروش ترین کتاب ها می باشد اين كتاب تا كنون ده ها بار چاپ شده و هزاران هزار نسخه از آن منتشر شده، و مايه رهایی بسيارى از جوانان گشته است، و هم اكنون پی در پی تجدید چاپ مى شود.
این کتاب بدست یکی از بهترین مراجع تقلید، آية الله مكارم شيرازى نوشته شده است و در آن به بیان مشكلات جنسی كه جوانان با آن روبه رو هستند می پردازد و راه حل آن ها را نیز بیان می کند و به راهنمایی جوانان در برابر این مشکلات می پردازد.
پیشنهاد می کنم حتما حتما این کتاب را دریافت کرده و بخوانید و به ویژه آن را به جوانان و نوجوانان معرفی کنید.

از خداوند بزرگ مى خواهيم كه به همه جوانان توفيق دهد با به كار بستن دستورهای اين كتاب مشكلات خود را در اين مسئله حسّاس زندگى حل نمايند ، و اين آخرين آرزوى ماست.

دانلود کتاب مشکلات جنسی جوانان

پسوورد:tak2tehran.blogfa.com

حجم:132 kb

11 آذر 1391برچسب:, :: 19:56 ::  نويسنده : آریا

همانطور که می دانید یکی از شاخه های جذاب و پرطرفدار ادبیات در سراسر جهان ، داستان کوتاه است. رساندن یک پیام در قالب یک داستان کوتاه به خواننده. داستان کوتاه می تواند در قالب چند صفحه ، یک صفحه و یا حتی کمتر از یک صفحه نوشته شود.

سوال اینجاست : یک داستان تا چه اندازه می تواند کوتاه باشد اما باز جذاب و خواندنی ؟

برای آگاهی پیدا کردن نسبت به جواب این سوال ، به شما خواننده گرامی توصیه می کنم این کتاب الکترونیکی را مطالعه فرمائید تا دریابید که چطور یک داستان می تواند حتی در کمتر از صد کلمه نوشته شود و باز هم جذاب و خواندنی بوده ، به خوبی تشریح کننده فضا و مکان برای خواننده باشد و با حداقل کلمات پیام خود را به خواننده رسانده ، باعث شگفتی او شود.

توصیه بنده به شما خواننده گرامی آنست که داستان ها را با دقت مطالعه فرمائید و حتی برای پی بردن به عمق زیبای یک داستان ، و درک چیره دستی نویسنده در بکار بردن کلماتی محدود برای خلق اثر زیبایش ،  یک داستان را چند بار بخوانید .

یک نمونه از داستان های کتاب :

مرد موقع برگشتن به اتاق خواب گفت :« مواظب باش عزيزم ، اسلحه پر است .»
زن كه به پشتي تخت تكيه داده بود گفت :« اين را براي زنت گرفته اي؟ »
« نه ، خيلي خطرناك است ، مي خواهم يك حرفه اي استخدام كنم .»
« من چطورم ؟ »
مرد پوزخندي زد :« بامزه است ، اما كدام احمقي براي آدم كشتن يك زن استخدام مي كند ؟»
زن لب هايش را مرطوب كرد ، لوله اسلحه را به طرف مرد گرفت .
« زن تو » .

دانلود کتاب داستانهای کوتاه

پسوورد:tak2tehran.blogfa.com

حجم:199 kb

11 آذر 1391برچسب:, :: 19:56 ::  نويسنده : آریا

دوستان حتما بارها از تلویزیون یا جاهای دیگر در مورد بمب اتم شنیدید که یکی از بحث های داغ رسانه ها هست.شاید با خودتون فکر کرده باشید که حالا این بمب اتم که می گن چیه؟قدرتش چقدره؟ و....

کتابی که هم اکنون آماده کرده ام راجع به بمب اتم هست این کتاب 25 صفحه داره و اطلاعات خوب،مختصر،و البته مفیدی رو در اختیار شما قرار می ده.

با خوندن این کتاب،اطلاعات جالبی در مورد بمب اتم کسب می کنید و حالا با دیدن و شنیدن در مورد بمب اتم در رسانه ها فکر کنم از سردرگمی در بیایید و از موضوع بحث لذت ببرید.

 

دانلود کتاب بمب اتم

 

پسوورد:tak2tehran.blogfa.com

 

حجم:91 kb

11 آذر 1391برچسب:, :: 19:56 ::  نويسنده : آریا

                                         هر آدمی سنگی است بر گور پدرش    

راوی ابتدا به توصیف شرایط زندگی خانوادگی‌اش می‌پردازد و سپس راه‌های مختلفی که برای فرزنددار شدن مطرح بوده را برمی‌شمارد و از تجربیات خود و همسرش در آزمودن برخی از این راه‌ها می‌گوید؛ از آزمودن شیوه‌های پزشکی تا پیروی و اجرای برخی باورهای خرافی قدیمی و یا حتی قبول کردن سرپرستی کودکی یتیم.
نثر کتاب نمونه خوبی از نثر ویژه‌ی آل‌احمد است؛ نثری روان و با جملات کوتاه، بدون هیچ گونه پیچیدگی و استفاده از آرایه‌های ادبی. در کنار نثر، ویژگی برجسته کتاب صراحت و صداقت نویسنده در بیان ماجراهای خصوصی و احساسات شخصی خود است. با توجه به این که جلال این کتاب را بر اساس زندگی حقیقی خود نوشته‌است، این صداقت اهمیت بیشتری پیدا می‌کند.

خواهشمندم دیدگاه خود نسبت به این کتاب را بازگو کنید.

دانلود کتاب سنگی بر گور

پسوورد:tak2tehran.blogfa.com

حجم:158 kb

24 آبان 1391برچسب:, :: 15:46 ::  نويسنده : آریا
نویسنده: محمد رضا اكبري

حجم کتاب: 290 KB

كتاب تقريبا كاملي در مورد امام خميني (ره) كه شامل شانزده فصل است و توسط انتشارات مسجد مقدس جمكران منتشر شده است . عنوان هاي فصل هاي اين كتاب : تاريخچه زندگي - جامعيت امام خميني - ويژگي هاي روحي و رفتاري - امام در نگاه امام - امام در آينه انديشه ها - جلوه هاي كرامت - گلستان خاطرات - گلشن لطيفه ها - از زبان امام - عوامل موفقيت - راه امام خميني - آثار و بركات وجودي امام - توصيه ها - هشدارها و نگراني ها - بسط و احياي تفكر امام خميني و چگونه خميني , خميني شد ؟


24 آبان 1391برچسب:, :: 15:46 ::  نويسنده : آریا
نویسنده: نيما يوشيج

حجم کتاب: 901 KB

شايد اين اولين كتاب صوتي و تصويري در اينترنت باشد كه از بازديد كنندگان گرامي خواهش مي كنم آن را دانلود كنند و نظر خودشان را در مورد ساخت چنين كتاب هايي در آينده اعلام نمايند . اين كتاب شعري است در مورد يك چشمه كه به خودش مغرور مي شود ولي وقتي به دريا مي رسد و زيبايي آن را مي بيند متوجه اشتباه خودش مي شود و شاعر بعد از آن اين شعر را به صفت هاي انسان ها مربوط مي كند . با زدن يك دكمه در موبايل يك نفر اين شعر را براي شما مي خواند و هم چنين مي توانيد در اين كتاب عكس هايي از نيما يوشيج يا مناظر طبيعي مربوط به اين شعر ببينيد . از ديگر ويژگي هاي اين كتاب مي توان به امكان نصب آن روي بسياري از گوشي ها اشاره كرد .

24 آبان 1391برچسب:, :: 15:46 ::  نويسنده : آریا
پروین اعتصامی، شاعره نامدار معاصر ایران از گویندگان قدر اول زبان فارسی است که با تواناترین گویندگان مرد برابری کرده و به گواهی اساتید و سخن شناسان معاصر گوی سبقت را از آنان ربوده است.

رمز توفیق این شاعره ارزشمند ، علاوه بر استعداد ذاتی؛ معجزه تربیت و توجه پدر نامور اوست که علی رغم محرومیت زن ایرانی از امکانات تحصیل و فقدان مدارس دخترانه، خود به تربیت او همت گماشت و دختر با استعداد و با سرمایه معنوی خود را به مقامی ‌که در خورد او بود رسانید.


دانلود


24 آبان 1391برچسب:, :: 15:46 ::  نويسنده : آریا

حرف آ

2039-DEH-GHODA-LOGHAT-NAMEH(1).zipدریافت نرم افزار   حجم: 1322 kB

-------------------------------------------------

حرف الف

2039-DEH-GHODA-LOGHAT-NAMEH(2).zipدریافت نرم افزار   حجم:  17136

------------------------------------------------

حرف ب

2039-DEH-GHODA-LOGHAT-NAMEH(3).zipدریافت نرم افزار    حجم: 7813 kB

------------------------------------------------

حرف پ

2039-DEH-GHODA-LOGHAT-NAMEH(4).zipدریافت نرم افزار    حجم: 3374 kB

--------------------------------------------------

حرف ت

2039-DEH-GHODA-LOGHAT-NAMEH(5).zipدریافت نرم افزار  حجم: 6321

--------------------------------------------

حرف ث

2039-DEH-GHODA-LOGHAT-NAMEH(6).zipدریافت نرم افزار   حجم: 594 kB

------------------------------------------------


بقیه جلدها ... بزودی

Did you not use the phone java again? Did you already use a more sophisticated, android or iphone? But when you use sophisticated gadget, you are missing java application. Some people love any java application very much. Like nimbuzz java or mig33 java.

Don’t worry, if you want to use it. You can use jbed – java emualtor for android. With this application you can play a variety of applications and java games on mobile android.

You can download this emulator on the link bellow.
Download Jbed For Android 2.2

Download Jbed For Android 2.1

Download Jbed For Android 1.6

Download Jbed For Android 1.5

You can read how to instal this application on your android device.

  1. Install jbed 1.20 Android
  2. Click “SD card” on menu
  3. Choose your JAR file
  4. Install
  5. Click on your installed java apps and run

مأخذ : http://farsiebook4mob.blogfa.com


24 آبان 1391برچسب:, :: 15:46 ::  نويسنده : آریا

«خسرو و شيرين‌»، دومين‌ مثنوي‌ نظامي‌، پس‌ از «مخزن‌الاسرار» سروده‌ شده‌ و يكي‌ از بهترين‌ آثار اين‌ شاعر است‌ كه‌ اوج‌ هنرنمايي‌ و خلّاقيت‌ او را در داستان سرايي‌ نشان‌ مي‌دهد. در اين‌ منظومه‌، 28 قهرمان‌ در دو گروه‌ اصلي‌ و فرعي‌ نقش‌آفريني‌ مي‌كنند. خسرو، شيرين‌ و فرهاد، قهرمانان‌ اصلي‌ و به‌ يادماندني‌ اين‌ داستان‌ زيبا و دلنشين‌اند. نظامي‌ در اين‌ منظومه‌ عشق‌ آميخته‌ به‌ عفّت‌ را تا سرحدّ كمال‌ تعريف‌، توصيف‌ و ترويج‌ كرده‌ است‌.

 


منبع : کتابخانه مجازی نی ریز

www.nvl.ir

24 آبان 1391برچسب:, :: 15:46 ::  نويسنده : آریا

بسم الله الرحمن الرحیم

انا انزلناه فی لیله القدر

و ما ادراک ما لیله القدر

لیله القدر خیر من الف شهر

تنزل الملائکه و الروح فیها باذن ربهم من کل امر

سلام هی حتی مطلع الفجر

صدق الله العلی العظیم


 

24 آبان 1391برچسب:, :: 15:46 ::  نويسنده : آریا

این کتاب ضروریاتی که باید برای شرکت در کنکور بدانید را به شما می گوید،این کتاب در اصل برای آزمون ارشد نوشته شده ، اما توصیه ها برای آزمون کارشناسی هم قابل استفاده می باشد.


دانلود با حجم 535 کیلوبایت (کتابچه)

منبع : کتابخانه مجازی نای ذیwww.farsiebook4mob.blogfa.com


قویترین نرم افزار اجرای فایلهای جاوا / JAR در کامپیوتر

دانلود


 


منبع : http://ketabmobile.com

۹ :

رهنمایی برای این که راحتتر باشید روی لینک مورد نظر کلیک راست کرده و سپس گزینه open in new window  رو انتخاب کنید تا تو صفحه جدید براتون باز بشه

حکمت هاي نهج البلاغه
کتاب فوق دربردارنده حكمت هاي نهج البلاغه اميرالمومنين حضرت علي عليه السلام است.
متن کتاب طوري تنظيم شده كه تقريبا شماره هر حكمت باشماره صفحه آن يكسان باشد.

 

http://www.ebook4mobile.com/download-188/Hekmate_Alavi.zip

 

 

داستان های شگفت
نویسنده: آیت الله دستغیب

http://www.ebook4mobile.com/download-167/DastanhayeShegeft.zip

 

 

حقوق زنان در اسلام
نویسنده: استاد مرتضي مطهري

http://www.ebook4mobile.com/download-148/hoghughyzandareslam.zip

 

 

 

 

سیری در سیره ی نبوی
نویسنده: استاد مرتضي مطهري

http://www.ebook4mobile.com/download-136/seyridarsiirenabavy.zip

 

 

 

سیری در نهج البلاغه
نویسنده: استاد مرتضی مطهری

 

http://www.ebook4mobile.com/download-135/seyridarnahjolblagheh.zip

 

منطق و فلسفه
نویسنده: استاد مرتضی مطهری

 

http://www.ebook4mobile.com/download-134/mantegh-falsafeh.zip

 

 

 

پیرامون جمهوری اسلامی
نویسنده: شهید مرتضی مطهری

 

http://www.ebook4mobile.com/download-131/piramunjomhuryeslamy.zip

 

 

 

پیرامون انقلاب اسلامی
نویسنده: شهید مرتضی مطهری

http://www.ebook4mobile.com/download-130/piramunenghalabeslamy.zip

 

 

 

پیامبر امی
نویسنده: شهید مرتضی مطهری

http://www.ebook4mobile.com/download-129/payambareommy.zip

 

 

زندگی جاوید
نویسنده: شهید مرتضی مطهری

http://www.ebook4mobile.com/download-128/zendegyjavid.zip

 

 

ولاها و ولایت ها

نویسنده: شهید مرتضی مطهری

http://www.ebook4mobile.com/download-127/walaha-walayatha.zip

 

 

 

توحید
نویسنده: شهید مرتضی مطهری

http://www.ebook4mobile.com/download-125/touhid.zip

 

 

کارنامه اسلام
نویسنده: دکتر عبدالحسین زرین کوب

http://www.ebook4mobile.com/download-124/karnameh.zip

 

 

 

اخلاق جنسی
نویسنده: استاد مرتضی مطهری
حجم کتاب: 106 KB
اخلاق جنسی یعنی احساس شرم، غیرت(یا از نظر فروید حسادت)و ...
استاد در این کتاب ابتدا تمام نظریات فلاسفه ی غرب رو در مورد اخلاق جنسی بیان کرده و سپس به نقد آنها پرداخته است.

http://www.ebook4mobile.com/download-110/akhlaghe_jensi.zip

 

 

انسان کامل
نویسنده: استاد مرتضی مطهری

http://www.ebook4mobile.com/download-65/ma_Ensan_kamel.zip

 

 

 


حکمتها واندرزها
نویسنده: استاد مرتضي مطهري

حجم کتاب: 191 KB

حکمت ها و اندرزها مجموعه اي است مشتمل بر مقالاتي که استاد از سال 39 تا 41 براي يک برنامه آشنايي با فرهنگ اسلامي و جهت ايراد به صورت گفتار به رشته تحرير در آمده و بيشتر مطالب در پيرامون راه و روش زندگي و دستورات اسلام در اين باب است.

http://www.ebook4mobile.com/download-33/Hekmatha_Va_..(Taha).zip

 

 

 

 

کتاب حضرت محمد(ص)
زندگی پیامبر از تولد تا بعثت ... از بعثت تا هجرت ... از هجرت تا رحلت
احادیث گوهربار

http://www.ebook4mobile.com/download-428/ketabe_piambar.zip

 

 

 

منتخب احادیث
بیش از هزار حدیث از چهارده معصوم

http://www.ebook4mobile.com/download-321/AhadisHamrah.zip

 

 

زندگینامه حضرت علی (ع) از ولادت تا شهادت

http://www.ebook4mobile.com/download-319/Emam_Ali.zip

 

 

علی، نور ایمان

http://www.ebook4mobile.com/download-286/ali_noure_iman.zip

 

 

زندگي نامه حضرت زهرا و زينب کبري

http://www.ebook4mobile.com/download-273/zendeginame__hazrat_fatemeh.zip

 

 

زندگي نامه حضرت ابوالفضل
ميلاد فرزند شجاعت ... فصل جواني ... با عباس (ع) در حماسه عاشورا

http://www.ebook4mobile.com/download-258/zendeginameh_hazrat_aboolfazll.zip

 

 

 

زندگاني امام حسين (ع)
امام حسين و پيامبر ... امام حسين و برادر ... قيام حسيني

http://www.ebook4mobile.com/download-256/emam_hosein.zip

 

 

صحیفه سجادیه به زبان فارسی

http://www.ebook4mobile.com/download-347/sahife_sajjadie(farsi)-zip_file.zip

 

 

دعای جوشن کبیر

 

http://www.ebook4mobile.com/download-323/Joshan_Kabir_-_ZIP.zip

 

 

 

دیوان حافظ

http://www.ebook4mobile.com/download-332/divane_hafez.zip

 

 

 

دیوان غزلیات امام خمینی

http://www.ebook4mobile.com/download-332/divane_hafez.zip

 

 

 

کتاب علی (ع) صدای عدالت انسانی اثر جاودان جرج جرداق مسیحی

عاشقان امیرالمؤمنین در تمام دنیا با کتاب الامام علی، صوت العدالة الانسانیه جرج جرداق، نویسنده بزرگ لبنانی آشنا هستند. تتبع و تحقیقات جرج جرداق، واکاوی و تفحص در زندگی و احوالات امیرالمؤمنین نیست ؛ بلکه شرح عشقی است به شخصیتی بزرگ و فراانسانی.

 

http://www.4shared.com/download/82228976/4ecf5a10/ALI_SEDAYE_EDALAT.html?dirPwdVerified=c8fbe46c

 

 

اشعار زنده یاد مرحوم آقاسی

 

http://www.ebook4mobile.com/download-207/ashare_aghasi.zip

 

 

شعر زیبای محمد (ص)

http://www.ebook4mobile.com/download-183/Mohammad.zip

 

 

 

 

مناجات نامه
خواجه عبدالله انصاری

http://www.4shared.com/file/61813715/9e5a573e/MonajatNameh.html

 

 

اعمال شب هاى قدر
در این کتاب اعمال شب هاى قدر گردآوری شده است. و دعاهای مختلفی که در این شب های عزیز خوانده می شوند نیز به این کتاب افزوده شده است.

http://saeidfallah.persiangig.com/Book/Shabhaye%20Ghadr%20-%20ZIP.zip

 

 

 

 

زيارت امام حسين (ع) از راه دور منبع parnian-ebook-2.blogfa.com
همان گونه كه از زيارات گذشته به دست آمد زيارت امام حسين(عليه السلام) از راه دور نيز فضيلت بسيار دارد (چنان كه زيارت هر معصوم ديگرى نيز اين گونه است) و روايات بسيارى در اين رابطه وارد شده كه ما در اين جا به ذكر چند روايت اكتفا مى كنيم:
1ـ آنچه به عنوان روايت علقمه گذشت شاهد خوبى است، زيرا در صدر اين روايت وقتى امام باقر(عليه السلام)پاداش زيارت عاشورا در حرم آن حضرت را با آن عظمت بيان مى كند. علقمه مى پرسد: فدايت شوم براى كسى كه در شهرهاى دور از كربلا باشد و در چنين روزى (روز عاشورا) رفتن به سوى قبر آن حضرت برايش ممكن نباشد و بخواهد در اين روز از دور زيارتش كند چه ثوابى دارد؟ حضرت در جواب، پس از بيان آدابى كه خواهد آمد، فرمود: من ضمانت الهى مى كنم كسى كه امام حسين(عليه السلام) را در اين روز (با رعايت آدابى كه خواهد آمد) زيارت كند تمام آن ثواب ها برايش نوشته شود.
2ـ ابن ابى عمير از امام صادق(عليه السلام) نقل مى كند كه: «هرگاه، راه بعضى از شما دور و از خانه اش تا قبور ما مسافت بسيار باشد، در فضاى باز قرار گيرد و دو ركعت نماز بخواند و با اشاره به سوى قبور ما سلام كند كه تحقيقاً به ما مى رسد».
3ـ از روايت سُدير (يكى از ياران امام صادق(عليه السلام)) به خوبى استفاده مى شود كه زيارت آن حضرت از دور نيز فضيلت بسيار دارد، به اين صورت كه در فضاى باز قرار گيرد و به راست و چپ نظر بيفكند، سپس سر خود را به سوى آسمان بلند كند و به جانب قبر امام حسين(عليه السلام) توجّه نمايد و بگويد: «اَلسَّلامُ عَلَيْكَ يا اَباعَبْدِاللهِ، اَلسَّلامُ عَلَيْكَ وَ رَحْمَةُ اللهِ وَ بَرَكاتُهُ» كه در مقابل آن براى او ثواب بسيار نوشته مى شود».
4ـ در مقدمه زيارت اوّل از زيارات مطلقه امام حسين(عليه السلام) گذشت كه وقتى راوى از امام صادق(عليه السلام)مى پرسد: فدايت شوم بسيار مى شود كه يادى از امام حسين(عليه السلام) مى كنم در آن هنگام چه بگويم؟ فرمود: سه مرتبه بگو «صَلَّى اللهُ عَلَيْكَ يا اَباعَبْدِاللهِ» كه سلام به آن حضرت از دور و نزديك به او مى رسد.

 

http://saeidfallah.persiangig.com/Book/Ziarate%20Emam%20Hossein%20-%20ZIP.zip

 

 

 

کتاب داستانهای قرآن به زبان ترکی

نویسنده : استاد علیرضا ذیحق

 

http://www.4shared.com/file/87114506/d14eadd2/___online.html?cau2=401w

21 آبان 1391برچسب:, :: 23:36 ::  نويسنده : آریا
رمان نازنین
نویسنده: نیلوفر پور عباسی
ساخته شده با: پرنیان
تعداد صفحات: 1772
حجم: 352 کیلوبایت

21 آبان 1391برچسب:, :: 23:36 ::  نويسنده : آریا
رمان وادی عشق و گناه 
نویسنده: م.پریزن
ساخته شده با : پرنیان
تعداد صفحات: 1534
حجم: 326 کیلوبایت


21 آبان 1391برچسب:, :: 23:36 ::  نويسنده : آریا
نام رمان: ناز و نیستی
نویسنده: مهسا طایع
ساخته شده با: پرنیان
تعداد صفحات: 1415
حجم: 281 کیلوبایت

21 آبان 1391برچسب:, :: 23:36 ::  نويسنده : آریا
رمان عاشقانه "یک بار در تمام زندگی"
نویسنده: جومپا لاهیری
ساخته شده با: ریدمانیاک
تعداد صفحات: 386
حجم: 139 کیلوبایت

کتاب داستان عاشقانه یک بار در تمام زندگی برای موبایل با فرمت جاوا نوشته جومپا لاهیری و مترجمی مهرشید متولی
معرفی نویسنده کتاب:
” خانم جومپا لاهیری، نویسنده هندی تبار ساکن ایالات متحده آمریکا است، که در سال ۲۰۰۰ موفق بدریافت جایزه پولیتزر شد.جایزه امسال «فرانگ او کارنر» هم که گرانترین جایزه داستان کوتاه جهان است به مجموعه داستان « خاک غریب » این نویسنده تعلق گرفت.
دیگر آثار معروف وی، مجموعه داستان « مترجم دردها » و رمان « همنام » میباشد. ”


21 آبان 1391برچسب:, :: 23:36 ::  نويسنده : آریا
رمان خواستگاری یا انتخاب
نویسنده : م.مودب پور
ساخته شده با: پرنیان
تعداد صفحات : 594
حجم : 182 کیلوبایت


21 آبان 1391برچسب:, :: 23:36 ::  نويسنده : آریا
کتاب زندگی به شرط چاقو
نویسنده : یغما گلرویی
ساخته شده با: پرنیان
تعداد صفحات: 308
حجم کتاب : 124 کیلوبایت



21 آبان 1391برچسب:, :: 23:36 ::  نويسنده : آریا

رمان درحسرت آغوش تو

نویسنده: نیلوفر طاووسی

تعداد صفحات: 2078

ساخته شده با : پرنیان

حجم: 299 کیلوبایت


خلاصه داستان: پانته آ دختر ثروتمندیه که عشق قلبش رو لمس نکرده ، اما دلبسته مردی به اسم کیارش میشه بدون این که بدونه ....


دانلود


با تشکر از وبلاگ "رمان دوستان"
21 آبان 1391برچسب:, :: 23:36 ::  نويسنده : آریا
حجم کتاب: 189 KB

مجموعه طالع بینی ساخته شده با اف بوک یک


دانلود
21 آبان 1391برچسب:, :: 23:36 ::  نويسنده : آریا
نویسنده: ایمان فرضی

حجم کتاب: 93 KB

این کتاب شامل تعداد زیادی پ ن پ است.

دانلود

صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم لحظات خوشی را در این وبلاگ سپری کنید.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شب مهتاب و آدرس yeshabemahtab.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 177
تعداد نظرات : 23
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


border="0" ALT="Google" align="absmiddle">
دریافت کد فال عشق